Post by marbimofsuhea on Feb 16, 2022 1:40:21 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Cooking Chef - Food Fever ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Cooking Chef - Food Fever IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheat code bron verhogen ▞▞▞
▞▞▞ Cooking Chef - Food Fever 2022 version ▞▞▞
Moet meer updaten
Adres
Ik vind dit spel leuk. Ik geniet van mijn leven
Na een aantal levels moet het worden gedownload..Als er geen net is, kun je dit niet spelen....
Het is goed, maar je zou het interessanter moeten maken
Aşçıbaşı - Yemek Ateşi Arcade avew
Deze geweldige game vind ik geweldig, maar de lavels worden niet gedownload, controleer het alsjeblieft. Tha lavels zijn van 37
Ik vind het zo leuk, maar ik wil mezelf upgraden
Waarom zou ik de app downloaden en toch gevraagd worden om levels te downloaden. Ik genoot van het spel en toen begon het me te vragen om levels te downloaden. Ik heb de eerste gedownload en het bleef zo vragen. Ik ben aan het de-installeren. Deze ene ster is uit medelijden. ik ben boos doei
ik kan niet downloaden
Buety ful spel maar duurt lang om dingen te ontgrendelen
Zo leuk
Het spel stopte op niveau 31. Er staat dat dat niveau is mislukt, ook al ben ik nog niet begonnen. Hoop dat het snel verholpen wordt. Ik begin van dit spel te houden. Dank u.
Het is zo'n slecht en saai spel, speel dit spel alsjeblieft niet, je zult je erg vervelen ok alsjeblieft niet met gegevens over dit spel OK het is zo zo zo veel slecht spel
Deze game is het meest interessant en ik moet me concentreren op wat de klant wil en deze game kan me concentreren en veel niveaus hebben.
Gaat het niet verder dan level 380? Ik zit al een tijdje op hetzelfde niveau en de app is bijgewerkt.
Hoi mai Sana Nieuws en informatie op internet voor de volgende week of twee en drie jaar geleden De eerste helft en de helft van het spel Ik weet wanneer je een goed idee hebt om het nu meteen te krijgen Ik heb de afgelopen maanden geluk gehad voor morgenochtend om een goed idee te zijn om het nu meteen te krijgen Ik heb een goed idee om te krijgen
Dit is fijn
Ytop
De game is erg goed De Cooking Chef Food-app Ik ben dol op deze app 😻😻💕💕🤗
Aşçıbaşı - Yemek Ateşi Arcade avew
Mmm, ik denk dat drie sterren Lang para sakin,.sorry, maar het is een leuk spel.
Ik heb data verspild om level 36 te downloaden het is niet aan het downloaden jullie mensen verspillen gewoon mijn data wat is eigenlijk het probleem
Cooking Chef - Food Fever Аркади hxh
Ik heb tot lvl 264 gespeeld. Maar ik kan niet naar het volgende niveau gaan. Dat kan voor niemand iets betekenen. Dus repareer deze bug plz
Leuk spel ik ben er dol op
Crazy Restaurant 2021 Arkaadmängud vkzc
best cool spel
Heel goed spel
Dit spel is geweldig en ik ben er dol op..de enige reden dat ik het drie sterren heb gegeven, is omdat het gegevens vereist voor bijna alle niveaus, wat betekent dat je het niet offline kunt spelen....
Zeer interessant spel behalve vanaf startniveau 350
Alok panda. Dj. Raj
Dit spel is een beetje saai maar ook leuk🤗
het is een oogstspel
Ik vind dit spel leuk omdat het ons leert hoe we moeten koken en hoe we veel dingen helemaal alleen kunnen doen
Koken Chef _ Eten Zeer Kokend maar vol
Ja, het is een heel leuk spel, maar het probleem is dat het een netwerk nodig heeft om sommige niveaus te downloaden.
Ik vind dit spel te leuk.. Echt een heel leuk spel. Het is erg interessant en we kunnen gemakkelijk...
Deze game is een kindergame is een supergame
Dit is een goede app, maar ik begrijp niet waarom ik de niveaus vanaf 36 moet downloaden, want het is alsof ik de app opnieuw download en ik verloor mijn gegevens opnieuw terwijl ik deze verloor bij het downloaden van dit spel. Daarom heb ik het 2 sterren beoordeeld, je kunt me maar beter een redelijk antwoord en uitleg geven